Spoznajte skrivnosti družbenih omrežij, zaradi katerih je uspel Komotar Minuta

Kako se svet spremeni v 10 letih. Še ne tako dolgo nazaj se nam je zdelo nepredstavljivo, da bomo nekoč cele dneve »viseli« na družbenih omrežjih. Še manj pa, da bodo ta predstavljala ključen faktor pri poslovanju. Saj smo uporabljali spletne klepetalnice in druge pogovorne platforme. Ampak to je bilo le za kratkočasenje pred spanjem.

Potem pa se je internetna krajina začela počasi spreminjati. Leta 2005 je prišel YouTube. Potem Facebook. In nato počasi še Twitter, Instagram in ostali. Skok v sedanjost. Danes si de znamo več predstavljati dneva brez obiska vsaj ene, še raje pa več od teh platform. Zasebno in vedno bolj tudi poslovno. Glas se danes najhitreje in najučinkoviteje širi prek družbenih omrežij. Tudi zato, ker omogočajo dodati osebno noto in hitro širjenje dobre zgodbe po vzpostavljeni mreži. Če danes niste prisotni in aktivni na družbenih omrežjih, potem kratko malo ne obstajate. Tega pa si v poslovnem svetu, kjer želite zgraditi močno blagovno znamko, enostavno ne morete privoščiti.

Le kdo danes ne pozna profilov Lepe Afne, Komotar Minute, Ane Žontar, Rebeke Dremelj, Tjaše Deu in Cool fotra. In to je le peščica imen, ki so svojo prisotnost na družbenih omrežjih izpilili do te mere, da je le ta postala njihova dnevna zaposlitev, ki jim prinaša zadosten dohodek, za preživetje.

Če želite tudi vi spoznati male in velike trike, potem je konferenca TechGenius LAB, ki jo organizira Huawei, točno to kar potrebujete. Kako uspeti na YouTubu, Facebooku, Insagramu, kateri kanal je pravi, kako se soočiti z algoritmi, ki jih skrivajo omenjena omrežja. Kdaj je pravi čas, da hobi postane resen posel, ki prinaša dovolj sredstev za preživetje ali celo luksuz? Je pomembna slika, morda video ali beseda. Kako izbrati pravo kombinacijo teh treh. Kaj pa morala?

To so le nekatera vprašanja na katere boste dobili odgovor na konferenci, ki bo 22. januarja 2019 od 8.30 naprej v Tehnološkem Parku v Ljubljani.

TG Lab program

Udeležba na konferenci je brezplačna, prijava pa je obvezna: https://bit.ly/tg-lab

O Huawei

Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 20 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram

Promocijsko sporočilo

Ostali članki iz teme oprema

Nov 09, 2021 101

Izkoristite vsak trenutek s pametnim telefonom Huawei nova 8i

Globalni tehnološki velikan Huawei je predstavil pametni telefon nova 8i z vznemirljivo…
Nov 04, 2021 230

Spoznajte ambasadorje telefona Huawei nova 9: Med njimi tudi slovenska pevka Nika Zorjan

Nov pametni telefon Huawei nova 9 prinaša popolno kombinacijo edinstvene estetike, ultra…
Nov 03, 2021 192

Izjemni pametni telefon Huawei nova 9 že na voljo v Sloveniji

Odkar je Huawei oktobra na Dunaju prestavil svoj najnovejši in nadvse zanimiv pametni…
Nov 03, 2021 231

iRobot Roomba j7+: Prvi robotski sesalnik, ki se uspešno izogne »presenečenjem« hišnih ljubljenčkov

Prepričani smo, da sesanje doma nikomur ni najbolj pri srcu. No, vsaj ne tistim, ki to…
Oct 30, 2021 257

Vrača se največji svetovni fotografski natečaj Huawei Next-Image 2021

Huawei tudi letos organizira fotografski natečaj, v katerem imajo udeleženci možnost…