Huawei v svojih trgovinah začenja s prodajo električnih avtomobilov

Na 19. mednarodnem avtosalonu v Šanghaju je globalni tehnološki velikan Huawei sporočil, da je električni športni terenec (SUV) SERES SF5 s povečanim dosegom in nadgrajen z informacijsko-komunikacijskimi tehnologijami Huaweia že na voljo v njihovih kitajskih trgovinah. S tem je v ekosistem »1 + 8 + N« vstopilo prvo podjetje iz avtomobilske industrije.

»Razburljiva napoved predstavlja mejnik za industriji potrošniške elektronike in električnih vozil,« je komentiral Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer BG. »V prihodnje ne bomo razvijali le rešitev, ki bodo našim partnerjem pomagale razvijati pametnejša vozila, temveč jim jih bomo pomagali prodajati prek verige trgovin na Kitajskem.«

Pošastno zmogljiv po zaslugi Huaweia

Kot odziv na odprta vprašanja glede dosega in zmogljivosti polnjenja baterij sta podjetji Huawei in SERES ustvarili nov pogonski sistem povečanega dosega. Huaweiev električni pogon 3-v-1 DriveONE izboljša doseg vozila in mu hkrati zagotavlja vrhunske zmogljivosti. Model SERES SF5 nudi prilagodljivost z dosegom 180 km v povsem električnem načinu vožnje, ki ustreza mestnim voznikom in 1000 km v načinu povečanega dosega za potnike na dolgih razdaljah. Poleg tega vozilo do hitrosti 100 km/h pospeši v 4,68 sekunde, na kar imajo velik vpliv aluminijasta karoserija, sprednje vzmetenje s štirimi krogličnimi zglobi in trapezno večkolesno vzmetenje. S tem je SF5 izredno zmogljivo vozilo, ki uporabniku nudi hitro pospeševanje ob stabilnejšem nadzoru nagiba in vrhunskim blaženjem med vožnjo.

Huawei SERES SF5

V vozilo je prav tako vgrajena rešitev Huawei HiCar, ki uporabniku omogoča preprosto uporabo in nadzor aplikacij pametnega telefona na osrednjem zaslonu informativno-zabavnega sistema. S tem je omogočena povsem nova raven prijaznosti do uporabe in povezanosti vozila z uporabnikovo osebno napravo. Na primer, po vstopu v vozilo ta prevzame predvajanje glasbe s pametnega telefona. Poleg tega omogoča intuitivno glasovno upravljanje za varnejšo vožnjo. Rešitev omogoča še vključevanje drugih pametnih naprav, npr. na daljavo vklopi klimatsko napravo ali katero drugo pametno in povezano domačo napravo .

Tridimenzionalni prostorski zvočni sistem sestavlja 11 zvočnih enot, ki so jih uglasili Huaweievi tehniki in strokovnjaki za akustiko. Skupaj s karakteristikami zvočne izolacije vozila in zmanjševanja vibracij – tišina v vozilu je na ravni knjižničnih 38 dB – zvočni sistem nudi izredno kakovosten in verodostojen zvok.

SERES SF5 omogoča prenos energije iz enega vozila v drugega (V2V) v primeru reševanja, ko druge možnosti za polnjenje baterij ni. Poleg tega lahko v primeru kampiranja v divjini električno energijo zagotovi drugim napravam, kot sta na primer indukcijska plošča ali električni žar. Vgrajene ima pomožne sisteme za podporo vožnje na ravni L2 (med drugim pomoč v zastoju, prilagodljiv ohranjevalnik hitrosti), medtem ko varnost ustreza petim zvezdicam. Vozilo je opremljeno še s športnima, varnima in udobnima sprednjima sedežema s funkcijo prezračevanja, ogrevanja in masaže, ki omogočata udoben in priročen vstop oziroma izstop iz vozila.

SERES SF5 je na voljo od 21. aprila izključno na Kitajskem za 248.800 (štirikolesni pogon) oziroma 216.800 juanov (dvokolesni pogon) v štirih barvah: modri, črni, beli ali sivi skupaj s črno, rdečo ali belo notranjo opremo.

1Podatki temeljijo na evropskem testu NEDC (New European Cycle Driving Test), ko je vozilo polno napolnjeno.
2Delujejo naprave pametnega doma Huawei HiLing.
3Podatki o hrupu, vibracijah in grobem delovanju (NVH).

O podjetju Huawei Consumer BG

Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT in več kot 10 milijonov telefonov serije P30, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.

Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweia in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku ... Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.

Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:

Facebook
YouTube
Instagram
Skupnost

Promocijsko sporočilo

Ostali članki iz teme oprema

Apr 23, 2021 79

Izjemne slušalke FreeBuds 4i po akcijski ceni samo do konca aprila

Huawei je pretekli teden obogatil ponudbo naprav v Sloveniji. Širokemu naboru pametnih…
Apr 19, 2021 93

Huawei v svojih trgovinah začenja s prodajo električnih avtomobilov

Na 19. mednarodnem avtosalonu v Šanghaju je globalni tehnološki velikan Huawei sporočil,…
Apr 06, 2021 158

Huawei FreeBuds 4i: Slušalke z 10-urnim neprekinjenim predvajanjem že na voljo v Sloveniji

Njihovo obliko je navdihnila svetovno znana plaža s črnim peskom na Islandiji, medtem ko…
Mar 24, 2021 158

Huawei z vodilnim položajem na trgu nosljivih naprav

Z razcvetom trga nosljivih naprav si podjetje Huawei nenehno prizadeva zagotoviti dober…
Mar 17, 2021 154

Svet e-športa na dosegu roke s Huaweievim digitalnim pomočnikom

Globalno tehnološko podjetje Huawei je naznanilo, da bo njihov digitalni pomočnik Huawei…