Ste že obiskali čudovito Dolino Soče? Oglejte si jo skozi adrenalinsko doživetje …

Uradno smo zakorakali v poletje. Sonce se prebudi že zelo zgodaj in ostane na nebu do poznih ur, temperature pa na dnevni ravni presegajo 30 stopinj Celzija. Poletje je zagotovo eden lepših in najbolj veselih letnih časov, saj ga povezujemo z romantičnimi večernimi sprehodi, sladoledom, morskim oddihom in športnimi aktivnostmi na prostem. Velik pristaš slednjih je tudi Primož Zorč, direktor športne agencije Sportmix, ki po uspešni karieri v dvoranskem nogometu, piše še uspešno poslovno zgodbo.

Primoževa agencija, ki jo vodi skupaj s soprogo Majo in še sedmimi sodelavci, se nahaja v osrčju prečudovite Doline Soče, v Bovcu, ki se je v zadnjih letih vzpostavil kot pravo adrenalinsko središče. Še ne tako dolgo nazaj je naravni biser, ki s svojo raznolikostjo in slikovitostjo ponuja skoraj pravljičen oddih v naravi, po krivem sameval. Predvsem zaradi lokacijske odmaknjenosti so v njegovih naravnih lepotah uživali le domačini. V zadnjih desetih letih pa je doživel pravi turistični bum in postal zelo priljubljena destinacija, zlasti gostov iz tujine, nam razloži Primož. Krajani so uvideli, da imajo res nekaj posebnega. V središču je smaragdna alpska reka Soča, okoli nje se razprostirajo Julijske Alpe, ki v svoje zavetju skrivajo znamenita Krnska jezera, streljaj stran pa je na ogled še zapuščina soške fronte. Pravi raj za vse ljubitelje narave.

Najpomembnejši temelj so dobri odnosi

Primož, sicer športni navdušenec že od malih nog, ko se je najprej ukvarjal s smučanjem nato pa presedlal na dvoranski nogomet oziroma futsal, je po zaključku profesionalne športne kariere v tem videl tudi poslovno priložnost zase. Z adrenalinskimi športi se je pobliže spoznal že v športni agenciji svojega brata, resneje pa se jim je posvetil, ko se je odločil nogometne čevlje postaviti v kot. Z družino se je takrat vrnil v rodni Bovec in ker klasična pisarniška služba ni bila blizu njegovemu aktivnemu karakterju, se je odločil, da bo, podobno kot že v svoji športni karieri, svojo usodo in pot tlakoval sam.

Foto Iztok Lazar Sport mix bovec43of82

Tako je osnoval športno agencijo, saj mu je bilo delo v njej že domače, ob tem pa se je zavezal, da jo bo gradil na ekipnem duhu in v ospredje postavil tako dobre odnose med sodelavci, kot do strank. »Ker sem se v preteklosti veliko ukvarjal s športom, vem, da so odnosi znotraj ekipe ena izmed najbolj pomembnih stvari. Le z dobrimi odnosi vse poteka tako, kot je treba. Pri nas je to še bolj pomembno, kot v športni ekipi, saj se ukvarjamo z ljudmi. Pozitiven, prijazen odnos do strank. Na tem gradimo uspešnost podjetja. Zato je obvezno imeti dobre odnose znotraj ekipe,« razloži Primož.

Prvo težko oviro so premostili že na začetku svoje poti, zdaj se pogumno spopadajo z drugo

Čeprav agencija Sportmix, v kateri med drugim ponujajo rafting, soteskanje, športno plezanje, kajakaške izlete, skoke s padalom, supanje, vodene kolesarske odprave in različne oblike teambuildingov, letos obeležuje že 10. obletnico delovanja, se Primož spominja težkih prvih korakov. V turistične vode sta se namreč s soprogo podala ravno po eni največjih gospodarskih in finančnih kriz sodobnega časa: »Prva leta niso bila lahka, saj turistov takrat ni bilo veliko, poleg tega pa smo bili v prostoru še precej novi. Vendar smo vztrajali in s trdim delom pridobivali vedno več zaupanja. Danes si upam trditi, da smo kot agencija prišli na nivo z dobrim renomejem in v tem prostoru nekaj veljamo.«

Vendar pa so se lani, tako kot celotna turistična industrija, zaradi zaprtja in številnih omejitev, ki jih je sprožila pandemija novega koronavirusa, ponovno srečali s težavami. Prišlo je namreč do velikega upada tujih turistov, ki so bili v letih poprej številčnejši v Dolini Soče. Ampak Primož lansko sezono vseeno označuje za uspešno: »Naši razgibani kraji so privabili številne domače goste, nekateri so te kraje obiskali celo prvič. Na splošno smo Slovenci v lanskem letu začeli bolj temeljito turistično odkrivati svojo državo. Vseeno pa so Slovenci prihajali za krajši čas, medtem ko si turisti iz tujine tu običajno privoščijo daljši oddih, s točno določenim ciljem, kaj vse želijo izkusiti.«

Dolino Soče želijo razkazati čim večjemu številu Slovencev

Za letos Primož računa še na boljše rezultate. V podjetju so se zato resneje lotili oglaševalskih kampanj in s tem namenom pristopili tudi k projektu #OkvirPomoči 2021, v okviru katerega NLB skupaj s partnerji nudi odskočno desko malim podjetjem, in sicer v obliki strokovnega znanja ter oglasnega prostora, ki si ga podjetja težje privoščijo.

Foto Iztok Lazar Sport mix bovec67of82

»Brez oglaševanja danes ne gre, saj je konkurence, tudi nelojalne, na našem trgu precej. Oglaševanje smo usmerili predvsem na splet, saj so tam rezultati veliko bolj merljivi, kot na drugih kanalih, računamo pa da nam bo v veliko pomoč tudi vključenost v NLB-jev projekt #OkvirPomoči. Privabiti želimo čim večje število domačih gostov, da se pobliže srečajo z vsemi lepotami, ki jih ponujajo naši kraji. Do zdaj moram sodelovanje v projektu pohvaliti, saj je vse zastavljeno zelo kakovostno in profesionalno,« poda vpogled Primož.

»Ob tem pa seveda tudi čakamo, da se ponovno vzpostavijo potovalne razmere, ki smo jih bili vajeni pred pandemijo. Trendi grejo sicer na naš mlin, saj je aktivno preživljanje prostega časa ljudem vedno bolj zanimivo, naši kraji pa so za to idealni. S tega vidika imam res srečo, da prihajam iz Bovca, saj imamo vse, kar gostje željni adrenalina in pustolovščin iščejo,« še dodaja.

V koraku s časom s trajnostjo

V podjetju Sportmix so se pri oblikovanju svojega programa storitev odločili za celosten pristop, saj gledajo na dolgi rok. Tako ne ponujajo le vratolomnih dogodivščin, ampak tudi nastanitve. Kot pravi Primož, so stranke veliko bolj zadovoljne, če lahko vse uredijo na enem mestu in ne rabijo koordinirati svojega urnika med petimi različnimi ponudniki. Velik poudarek pa prav tako dajo na trajnost, saj so enotni v mnenju, da lahko le tako pripravijo dobro podlago za svoje otroke in vnuke. »Stremimo k zaščiti lokalnega okolja, saj v nasprotnem primeru našim zanamcem ne bo ostalo veliko od tega, kar imamo zdaj. Želimo pa si, da bi se tudi oni lahko ukvarjali s temi dejavnostmi,« razmišlja Primož.

Primoževo razmišljanje gre tudi v tem pogledu z roko v roki s projektom #OkvirPomoči, ki je prav tako zasnovan z mislijo na trajnost. Je namreč prvi družbeno odgovoren projekt NLB Skupine z jasno definirano trajnostno noto, ki je ena od osnovnih vodil poslovanja NLB Skupine. Tudi s spodbujanjem lokalnega gospodarstva namreč v NLB sledijo širšemu trajnostnemu cilju – podpiranju nizkoogljičnega gospodarstva in s tem izboljšanju kakovosti življenja v regiji, kjer deluje NLB Skupina.

Dobra banka je pomemben partner vsakega podjetja

Kar se tiče poslovnega vidika, Primož v aktualnih časih sicer v bankah vidi eno ključnih vlog: »Dobra banka bo stopila naproti svojim komitentom v teh težkih časih in jim omogočila preživetje. Sam imam tu zelo dobro izkušnjo. Pristopila nam je na pomoč pri poslovanju z odloženim plačilom, omogoča tekoče brezgotovinsko poslovanje in podobno. Sploh slednje je vedno bolj pomembno, saj opažamo, da se naše stranke vedno bolj poslužujejo takšnega načina. Ko nekdo potuje, je to veliko bolj priročno, kot da nosi s sabo velike količine gotovine, pa tudi aktualna družbena situacija je začela spodbujati digitalne načine poslovanja.«

Ker je delo zaposlenih v podjetju Sportmix terensko, za lažje poslovanje uporabljajo mobilno banko NLB Klikpro, s katero imajo dostop do banke kjerkoli se nahajajo. »Največji izziv podjetja je bila oddaljenost od najbližje poslovalnice. Kljub temu smo jim s terminalom POS z naloženim sistemom FLIK, ki omogoča plačilo fizične osebe na prodajnem mestu z aplikacijo NLB Pay, uspeli omogočiti nemoteno poslovanje. Tako plačilo na svoj račun prejmejo že v nekaj sekundah, s tem pa se tudi izognejo gotovinskemu plačevanju, ki za njih pomeni dodaten strošek in delo. Za storitve, ki se jih ne da premostiti na daljavo pa se vsakih 14 dni v Bovcu in Kobaridu oglasi še mobilna banka. Tam lahko položijo gotovino in uredijo vse ostale zadeve, ki jih ne morejo na daljavo. Oddaljenost od poslovalnice tako za podjetje Sportmix ni več ovira,« razloži Livija Majerle, njihova poslovna skrbnica v NLB.

Poleg izbora prave banke pa Primož mladim podjetnikom polaga na srce še en nasvet, še posebej pomemben v današnjih negotovih časih. »Ko se na novo lotevate posla, bodite previdni pri velikih investicijah. Z njimi si sicer lahko pomagate pri rasti podjetja, vendar pa je z velikimi dolgovi v gospodarsko nenaklonjenih časih težko živeti. Osredotočite se raje na počasnejšo in organsko rast,« svetuje. Tudi zato velikokrat kar sam poprime za različna dela, ne boste ga našli le v pisarni. Ko je treba, sprejema telefonske klice, beleži rezervacije, pozdravlja goste, popravlja opremo, vodi skupine na raftingu in celo umiva neoprenske nogavice. Pravi, da ga je takšen pristop vodil do uspeha, zato se bo tega recepta držal še naprej, saj, kot je omenil že na začetku, so ključni dobri odnosi pod domačo streho in zunaj nje. Pristen osebni stik bo vedno pustil dober pečat in zagotavljal dobro popotnico za naprej.

Promocijsko sporočilo

Ostali članki iz teme rekreacija

Jul 19, 2021 278

Stojé po vodni gladini

V zadnjih letih je med rekreacije željnimi vseh starosti vse bolj priljubljeno t.i.…
Jul 08, 2021 478

Ste že obiskali čudovito Dolino Soče? Oglejte si jo skozi adrenalinsko doživetje …

Uradno smo zakorakali v poletje. Sonce se prebudi že zelo zgodaj in ostane na nebu do…
Jun 17, 2021 306

Zdravilna avantura v Egejskem morju

Prav zanimivo je, da se že zadnjih nekaj številk v iskanju zdravilnih destinacij potepamo…
Jun 14, 2021 684

Pot z veliko začetnico

Destinaciji, ki jo predstavljamo tokrat, pridevnika »zdravilna« nismo dali zato, ker bi…
May 19, 2021 385

Končno se lahko odpravite na podaljšan vikend izlet v objeme gričkov slovenske Toskane!

Svoja vrata namreč odpira dvorec z apartmaji v sklopu posestva Zlati grič v Škalcah nad…