Dobri rezultati kampanje

16. januarja 2017 so Slovenija-transplant, AV studio in agencija IPPR združili moči v družbeno odgovorni kampanji »Ne čakaj, postani darovalec« za ozaveščanje o pomembnosti darovanja organov in tkiv. Ideja je nastala spontano, ob pogovoru ob kavi, po prvih dveh mesecih kampanje, ki poteka na platformi www.daruj.si, pa so odzivi tako strokovne kot splošne javnosti odlični.

V primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani se je število opredelitev za darovanje v januarju in februarju povečalo za več kot 5x krat.

Podpora znanih Slovencev
Pomena ozaveščanja in informiranja o darovanju organov in tkiv se zavedajo tudi mnogi znani Slovenci, ki so kot ambasadorji podprli kampanjo. Med njimi so raper Trkaj, izjemni paraolimpijski plavalec Darko Đurić, kolesar Primož Roglič in igralki Saša Pavček in Alida Bevk. Slednja je bila že od študentski let darovalka organov, v življenju pa se je znašla tudi na strani prejemnikov organov, zato strah, čakanje in upanje pacientov, ki potrebujejo presaditev, doživlja zelo osebno. »Akcijo sem podprla, ker imam lastno izkušnjo, o kateri lahko res avtentično govorim. In če s tem lahko še koga spodbudim k razmišljanju ali odločitvi, bo zame največji uspeh,« je povedala.

OSTALI ČLANKI IZ TEME ZDRAVE NOVICE

13.02.2020

Trije nasveti za prve sončne vikende

Sončni dnevi dajejo občutek prihajajoče pomladi. Kljub temu so dnevi še vedno precej…
10.02.2020

Dan bolnikov in številka 112

Eni pogosteje, drugi redkeje, ampak prej ali slej se vsakdo znajde v vlogi bolnika.…
10.02.2020

Evropski dan epilepsije

Evropejci drugi ponedeljek v mesecu februarju obeležujemo dan epilepsije, pogoste…
06.02.2020

Zakaj so zimski sprehodi boljši od vseh drugih?

Pohodništvo v objemu zimske narave je lahko zelo lepo doživetje, Slovenija in bližnja…
02.02.2020

Od tega je odvisen uspeh influencerja!

Mnogi si pred tem zatiskajo oči in v tem ne vidijo bistva ali smisla, a strokovnjaki…