Dobri rezultati kampanje

16. januarja 2017 so Slovenija-transplant, AV studio in agencija IPPR združili moči v družbeno odgovorni kampanji »Ne čakaj, postani darovalec« za ozaveščanje o pomembnosti darovanja organov in tkiv. Ideja je nastala spontano, ob pogovoru ob kavi, po prvih dveh mesecih kampanje, ki poteka na platformi www.daruj.si, pa so odzivi tako strokovne kot splošne javnosti odlični.

V primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani se je število opredelitev za darovanje v januarju in februarju povečalo za več kot 5x krat.

Podpora znanih Slovencev
Pomena ozaveščanja in informiranja o darovanju organov in tkiv se zavedajo tudi mnogi znani Slovenci, ki so kot ambasadorji podprli kampanjo. Med njimi so raper Trkaj, izjemni paraolimpijski plavalec Darko Đurić, kolesar Primož Roglič in igralki Saša Pavček in Alida Bevk. Slednja je bila že od študentski let darovalka organov, v življenju pa se je znašla tudi na strani prejemnikov organov, zato strah, čakanje in upanje pacientov, ki potrebujejo presaditev, doživlja zelo osebno. »Akcijo sem podprla, ker imam lastno izkušnjo, o kateri lahko res avtentično govorim. In če s tem lahko še koga spodbudim k razmišljanju ali odločitvi, bo zame največji uspeh,« je povedala.

OSTALI ČLANKI IZ TEME ZDRAVE NOVICE

22.03.2020

Svetovni dan voda

Narava nam ponuja ogromno bogastva, med drugim tudi življenjsko pomembno vodo. Da bi se…
21.03.2020

#ostanidoma: 6 idej za kakovostno preživljanje časa doma

Glede na trenutne razmere v državi in svetu verjamemo, da se je velik del vas, zaradi…
20.03.2020

Mednarodni dan sreče

Danes, 20. marca, je mednarodni dan sreče. Letos je prav, da se mu še posebej posvetimo.…
12.03.2020

Vagina si zasluži, da jo negujemo in spoštujemo

Mateja Ribič je po poklicu računovodja, mama dveh sončkov in ženska, ki prebuja v sebi…
slika2 virus
10.03.2020

Terapije dr. Clark – drugačen pristop, ki prinaša rezultate

Poslanstvo dr. Hulde Regehr Clark je bilo pomagati človeštvu, zato ne preseneča, da je…