Huawei se kot vodilno globalno tehnološko podjetje zaveda odgovornosti ter je prepričano, da z neoviranim dostopom do tehnologij in s sodelovanjem, lahko izboljša svet. To dokazujejo tudi številni projekti učinkovite rabe tehnologije v pozitivne namene.
»Pri Huaweiu želimo uporabiti tehnologijo za gradnjo mostov med ljudmi, ne zidov,« je dejal Walter Ji, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group za zahodno Evropo. »Ne glede kdo smo in od kod prihajamo, verjamemo, da tehnologijo lahko in moramo uporabiti, da izboljšamo svet. Zato smo se zavezali, da bomo z našimi tehnologijami in pametnimi telefoni to tudi storili.«
Ob tem je Huawei predstavil čustveni film, v katerem so predstavili šest projektov uporabe napredene tehnologije, ki ljudem vsak dan prinašajo nove možnosti.
StorySign: gluhi otroci se učijo brati
Huawei je skupaj z Evropsko zvezo gluhih, Britanskim združenjem gluhih ter podjetjema Penguin Books in Aardman Animations ustvaril »Story Sign«. Brezplačna aplikacija za pametne telefone pomaga gluhim otrokom pri učenju branja. Tehnologija umetne inteligence in dodane resničnosti namreč besedilo izbranih knjig prevede v znakovne jezike. Knjige so postale tako priljubljene, da so na seznam knjig v znakovnem jeziku držav zahodne Evrope in Avstralije, dodali še štiri naslove. Huawei pa je bil za svoj prispevek k projektu na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions nagrajen s sedmimi priznanji.
Zaščita deževnega gozda
Huawei je v sodelovanju z neprofitno organizacijo Rainforest Connect razvil edinstveno tehnologijo poslušanja »zvokov« za odkrivanje in boju proti nedovoljeni sečnji v deževnih gozdovih Južne Amerike. Projekt pa je usmerjen tudi v zaščito ogroženih živalskih vrst, na primer ogrožene opice obešalke.
Ker so zvoki v deževnem gozdu preveč zapleteni, da bi jih človek razumel, so pametni telefoni snemali zvoke ter jih pošiljali v oblačno storitev velikih podatkov, kjer so jih analizirali s tehnologijo umetne inteligence. Analiza zvokov zdaj poteka v realnem času, storitev pa lokalne redarje obvešča o zvokih tovornjakov in motornih žag, da se lahko takoj odzovejo.
Pomagati slepim zaznati čustva
Skupaj s poljskim združenjem slepih in slabovidnih je Huawei ustvaril aplikacijo Facing Emotions, ki ljudem z okvaro vida pomaga »videti« čustva s pomočjo zvoka. Aplikacija s kamero pametnih telefonov Huawei in algoritmom umetne inteligence prebere obrazno mimiko osebe, s katero se slabovidna oseba pogovarja. Z zaznavo oči, nosa in ust telefon z uporabo umetne inteligence čustvo pretovori v specifičen zvok, s katerim se telefon oglasi. In ta glas slabovidna oseba prepozna, kot čustvo, ki ga sicer ne more videti.
Povezovanje za izobraževanje
Huawei verjame, da se pot do trajnostne prihodnosti začne z izobraževanjem. 10 milijonom nigerijskih otrok starih med 5 in 14 let, ki ne hodijo v šole, je omogočil mobilno povezavo preko nizkoenergijskih oddajnikov. Zanje je namreč zgradil podeželsko omrežje RuralStar.
Umetna inteligenca odkriva znake poslabšanja vida
Huawei se je povezal z ustanovo DIVE Medical pri razvoju storitve Track AI, ki odkriva in diagnosticira zgodnje znake poslabšanja vida pri otrocih. Programska oprema za zaznavo motenj vida teče na prenosnem računalniku, ter nadzira in spremlja pogled vsakega očesa, medtem ko mali bolnik opazuje vizualne dražljaje za testiranje funkcij vida. Zbrane podatke nato obdela algoritem na pametnem telefonu ter prepozna morebitne znake poslabšanja vida.
O podjetju Huawei
Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot dva milijona pametnih ur Watch GT in več kot 10 milijonov telefonov serije P30, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.
Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku … Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.
Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si
Spremljajte nas: