1. Vračilo blaga
Kupec lahko naročilo kadarkoli prekliče oz. odstopi od pogodbe, v roku 14 dni od prevzema blaga s posredovanjem preklica na elektronski naslov: info@bogaszvozdravja.si. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva z računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na račun spletne trgovine.
Vračilo kupnine bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupnina se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil pri nakupu izdelkov, razen če le ta izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če – kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov! Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
2. Vračilo poškodovanih pošiljk – reklamacija
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri podjetju za dostavo blaga. To storite tako, da paket v najkrajšem možnem času odnesete na poštno enoto, ki je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je potrebno izpolniti obrazec “Zapisnik o poškodovani pošiljki”, ki ga nato tudi podpišete.
Pomembno
Ko vračate artikel prodajalcu, je potrebno priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisnete na koncu strani pod zavihkom Obrazec za vračilo. Priložite tudi kopijo računa.Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (uporabite ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.Zaradi narave izdelkov v spletni trgovini, nekaterih izdelkov ni mogoče vrniti!
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nam pišete na info@terraline.si