Ljubljana, 24. Maj 2019 – Podjetje Huawei kot najbolj prodorno telekomunikacijsko podjetje ta hip, odprto za inovacije in sodobne trende, je v četrtek, 23. maja, naredilo nov korak k priljubljenosti – še posebej med mladimi modnimi navdušenci. Tako se je v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje ob častitljivi 100. obletnici Univerze v Ljubljani pod pokroviteljstvom podjetja Huawei zgodila modna revija, na kateri so študentje Naravoslovnotehniške fakultete v Ljubljani z oddelka Oblikovanje oblačil in tekstilij predstavili kreacije z modnimi dodatki po meri najbolj trendovskih pametnih telefonov ta hip – Huawei serije P30.
Bodoči modni oblikovalci, ki se kalijo v šolskih klopeh in delavnicah, kjer so zrastla velika modna imena slovenskega oblikovalskega prostora, so v zadnjih mesecih pod mentorskim vodstvom Petje Zorec snovali kreacije modnih dodatkov, ki bodo s svojo uporabnostjo in videzom kar najbolje dopolnili Huawei mobilnike serije P30. Svoja dela so predstavili na zaključni modni reviji, kjer je svoje ocene na videno podala tudi strokovna žirija v sestavi Petre Windschnurer (modna urednica revije Elle), Tiborja Goloba (modnega fotografa in ambasadorja znamke Huawei), Andreja Skoka (stilista), Petra Giordanija (modnega fotografa), Metoda Črešnarja (modnega oblikovalca) in Roka Marinška (grafičnega oblikovalca in oblikovalca modnih dodatkov).
Petra Windschnurer je kot vodja žirije ob podelitvi nagrade najboljše ocenjenemu mlademu oblikovalcu povedala, da je bila strokovna žirija osredotočena tako na sam dizajn kot tudi na uporabnost kreacij. S svojim delom jih je najbolj prepričal Mark Cvelbar, ki se je nagrade iskreno razveselil. »Nagrada mi pomeni potrditev mojega dela in dobro vzpodbudo za naprej. Seveda pa ni zanemarljivo niti dejstvo, da sem v dar prejel vrhunski telefon,« je povedal zmagovalec natečaja, ki je izdelal multifunkcijski, uniseks dodatek. »Torbica, ki sem jo izdelal, ni le v okras, pač pa je nadvse uporabna, hkrati pa združuje kvalitetne materiale in ročno izdelavo po tradicionalnih metodah z modernimi tehnološkimi elementi in sodobnimi oblikovalskimi pristopi,« je povedal Mark in dodal, da je navdih poiskal v robustnih trakov za fotoaparate, kar se navezuje na izjemne fotografske sposobnosti telefona Huawei P30. Mark je za izdelavo uporabil tehniko pletenja paracord vrvi, ki se primarno pojavlja na vojaški opremi, saj lahko veliko količino vrvi spravimo v majhen volumen in po potrebi odvijemo. »Ta element sem združil s prefinjenostjo usnja, vse skupaj pa refiniral še z netradicionalno barvno paleto in kakovostnimi kovinskimi materiali,« je svoj izdelek in postopek izdelave opisal nadebudni mladi oblikovalec.
O podjetju Huawei
Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. V obtoku je že več kot milijon pametnih ur Watch GT in več kot 20 milijonov telefonov serije Mate 20, lani so po celem svetu razposlali več kot 200 milijonov izdelkov, Huawei pa se je uvrstil na drugo mesto v Evropi po številu patentnih prijav. V Sloveniji je zgolj lani Huawei uporabnikom dobavil 155 tisoč pametnih telefonov, njegov tržni delež na slovenskem trgu pa je bil v povprečju nad 30 %.
Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku … Globalna mreža Huawei temelji na 30 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.
Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si
Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Promocijsko sporočilo