Huawei globalno preseneča, ravnokar so predstavili odličen, hiter in tehnološko najbolj napreden prepogljiv pametni telefon, z nestrpnostjo pa čakamo tudi na nove modele družine P30, pri katerih lahko pričakujemo kar manjšo revolucijo. Huawei teme, ki so jih lani izdelali slovenski študentje na temo ‘Slovenija moja dežela’ pa žanjejo uspehe tudi po Evropi. V slabih šestih mesecev si je 10 tem na svoje Huawei telefone naložilo kar 150.000 Evropejcev.
Da spomnimo, lani so študenti na Naravoslovnotehniški fakulteti sprejeli Huaweijev izziv, da ustvarijo edinstvene teme, ki bodo predstavljale slovensko simboliko in identiteto ter dodatno razširile že sicer izvirne možnosti poosebljanja telefonov. Predstavitev končnih izdelkov je potekala na Oddelku za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje, kjer je bilo predstavljeno vseh 10 končnih izdelkov, trije izmed njih pa so dobili posebno nagrado komisije in javnosti. Prav vse teme so brezplačno na voljo tudi v trgovini s temami Huawei.
Srce med vinogradi očaralo Evropo
Glasbeno obarvano temo MetalDays, ki so jo oblikovali študenti skupine Totem: Petra Lapajne Povirk, Veronika Malačič, Taja Marčetič, Anja Rošer in Gregor Šorli in je lani prepričala dobršen del strokovno komisijo, dobila pa je največ glasov ljudstva, je bila do danes prenesena 21 tisočkrat. Evropske uporabnike pa je bolj prepričala drugo uvrščena tema z imenom Srce med Vinogradi, ki je nastala izpod rok skupine Avalon v sestavi študentov Maja Iris Merz, Katarina Mlakar, Ines Oražem, Patricija Pevec in Nina Turina. Temo so namreč do zdaj prenesli kar 44 tisoč krat.
Odlične rezultate pa so dosegle tudi druge lani ustvarjene slovenske teme. Tema Zan Slovenia je bila prenesena 30 tisoč krat, Kurent skupine 5 tisočkrat, kar je veliko uspeh glede na njen pustni značaj, Nova Tradicija skupine G.A.T.E 20 tisočkrat, Ljubljana Skyline skupine Inixi 7 tisočkrat, Slocesija skupine Kjub 10 tisočkrat in Kranjska sivka skupine Zodiak 11 tisočkrat.
Celoten projekt je pokazal, kako pomembno je sodelovanje izobraževalnih ustanov in industrije. Huawei je tako ustvaril odlično iztočnico za morebitna sodelovanja tudi v prihodnosti, doseženi rezultati pa so dodatni dokaz pravilnosti odločitve.
O podjetju Huawei
Huaweijevi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva, kar jih je uvrstilo na tretje mesto na svetu v pošiljanju mobilnih telefonov. Šestnajst središč za raziskave in razvoj je ustanovljeno v Združenih državah Amerike, Nemčiji, Švedski, Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Bussines Group središče za potrošnike je ena izmed treh poslovnih enot Huaweija in pokriva pametne telefone, računalnike, tablične računalnike, storitve v oblaku … Globalna mreža Huawei temelji na 20 let strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji in je namenjena zagotavljanju najnovejših tehnoloških dosežkov potrošnikom okoli sveta.
Za več informacij prosim obiščite: consumer.huawei.com/si
Spremljajte nas:
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram
Promocijsko sporočilo