BonbonBall je že desetletja sestavni del dunajskega karnevala in kulture. Zaradi izjemnega vzdušja, edinstvene atmosfere in prijaznih gostov je BonbonBall nepozaben dogodek. Manner je sponzor Bonbonballa – podpira slavnosten naslov Miss Bonbon Manner, zabava v Casali Baru in pripravlja številna druga sladka presenečenja iz Mannerja.
Gotovo je, da BonbonBall svojih gostov ne privabi le s tradicijo, ampak tudi zato, ker ta svojim gostom že vrsto let ponuja izjemne predstave, zaradi katerih je BonbonBall edinstven v dunajskem kulturnem življenju. Prvi ples se je zgodil že 29. januarja 1947, takrat še pod imenom “Sweet Night”. Ustanovili so ga kasnejši predsednik g. Franz Putz in g. Johann Josef Köpf, stric sedanjega organizatorja BonbonBalla.
Večer sladkega in lepega
Po drugi svetovni vojni so ljudje hrepeneli po zabavi in BonbonBall je bil od prvega trenutka del tega razvoja. Že takrat je bil BonbonBall odlična priložnost za ljudi, ki ljubijo ples, da preživijo noč v plemenitem, a kljub temu sproščenemu vzdušju. In celo 50 let nazaj so bile vse vrste sladkarij v središču večernega dogodka. Do leta 1955 se je ta dogodek imenoval »Sladka noč«. Istega leta je potekal prvi izbor Miss Bonbon.
Tradicionalni poudarek Bonbon Balla je izvolitev aktualne Miss Bonbon okoli polnoči. Okoli 150 deklet se poteguje za laskavi naslov.
O družbi Manner
Družba Josef Manner & Comp. je bila ustanovljena leta 1890. AG je kot strokovnjak za vaflje, dražeje in penaste izdelke prva na avstrijskem trgu napolitank in druga na celotnem avstrijskem trgu sladkarij. Leta 2017 je tradicionalni avstrijski obrat dosegel promet v višini več kot 203 milijonov evrov. Centrala je na Dunaju, proizvodnja poteka izključno v Avstriji. K Mannerjevi družini poleg znanih Mannerjevih napolitank z lešnikovo kremo med drugim spadajo tudi znamke Casali s priljubljenimi rumovimi-kokosovimi kroglicami in čokoladnimi bananami ter Napoli s klasičnimi draže keksi ter priljubljene Mozartove kroglice Victor Schmidt in Ildefonso. Mannerjevi izdelki se prodajajo po vsem svetu v pribl. 50 državah, lastne prodajne pisarne so dejavne v Nemčiji, na Češkem in v Sloveniji. Manner kot edino avstrijsko podjetje združuje dunajsko tradicijo s sodobnim videzom. Manner preprosto vzljubiš!
Promocijsko sporočilo