Huaweiev ekosistem za mobilno oglaševanje Petal Ads je bil v kategoriji oglaševanja v aplikacijah za sistem Android, ki niso mobilne igre, uvrščen med prvih deset v 16. izdaji AppsFlyerjevega indeksa. Omembe vreden uspeh po le treh letih delovanja dokazuje pomembnost in strateški položaj podjetja Petal Ads na trgu mobilnega oglaševanja.
Uvrstitev podjetja Petal Ads ob bok uveljavljenim igralcem, kot so Google Ads, Meta Ads in Snapchat, v zelo konkurenčni panogi, poudarja njegov vse večji vpliv. Še pomembnejše pa je, da je prehitelo uveljavljene izdelovalce naprav, kot so Xiaomi, Oppo in Vivo ter platforme, kot je TikTok for Business.
»Uvrstitev podjetja Petal Ads med prvih deset v kategoriji aplikacij za Android v našem indeksu kaže na uspešnost pri uporabi oglaševalskega prostora na pametnih telefonih za učinkovito povečanje števila namestitev,« je dejal Shani Rosenfelder direktor za globalno strategijo vsebin in tržne vpoglede pri podjetju AppsFlyer. »AppsFlyer ostaja v ospredju pri spremljanju razvoja, dosežek Petal Ads pa je jasen pokazatelj njihove dosledne rasti in strateškega napredka v zelo konkurenčnem prostoru.«
Podjetje Petal Ads se že od ustanovitve osredotoča na zagotavljanje ciljno usmerjenih in učinkovitih oglaševalskih rešitev, ki jih podpira ekosistem mobilnih storitev Huawei. Z izkoriščanjem globoke integracije s Huaweievo obsežno bazo uporabnikov, ki po vsem svetu šteje 730 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, se je Petal Ads uveljavil kot pomemben igralec, zlasti v kontekstu faze okrevanja po pandemiji, ko je digitalna vključenost doživela neverjetno rast.
Med desetimi industrijskimi velikani v AppsFlyerjevem indeksu uspešnosti
Indeks AppsFlyer Performance je polletno celovito in avtoritativno primerjalno poročilo, ki ocenjuje učinkovitost mobilnih medijskih virov na podlagi različnih ključnih kazalnikov, vključno z ohranjanjem uporabnikov, rastjo in donosnostjo oglaševalske porabe.
Letošnja 16. izdaja je analizirala več kot 11,5 milijarde namestitev aplikacij iz nabora 30.000 aplikacij in ponudila podroben pogled na trenutno mobilno oglaševalsko krajino ter uvrstila Petal Ads na 7. mesto lestvice v kategoriji aplikacij za sistem Android, ki niso mobilne igre.
»Petal Ads se je rodil kot odgovor na kritično potrebo digitalne industrije: vsestransko, podatkovno, multimodalno, nenasičeno, vrhunsko oglaševalsko omrežje. To pojasnjuje njen izjemni napredek, saj se je hitro uveljavila v konkurenčnem sektorju mobilnega oglaševanja,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe. »Naša uvrstitev v AppsFlyer Performance Index je pomembna potrditev rasti. Odraža našo zavezanost k nadaljnjemu zagotavljanju učinkovitih oglaševalskih rešitev in naš uspeh pri prilagajanju na spreminjajoče se zahteve zelo hitro razvijajočega se trga.«
Za več podrobnosti o podjetju Petal Ads obiščite: https://ads.huawei.com/
Za podrobne ključne ugotovitve v AppsFlyer Performance Index obiščite: https://index.appsflyer.com/edition-16/
Naročnik oglasa je Sidera d.o.o.