Domov Aktivno življenjeOprema Vedo več, kot o svojem telesu veste sami!

Vedo več, kot o svojem telesu veste sami!

6 ogledov

Spoznajte naprave Huawei, ki vam bodo najhitreje in najpreprosteje pomagale izboljšati zdravje in telesno pripravljenost.

Čeprav sta zdravje in dobro počutje na prvem mestu in eden od nadvse zaželenih ciljev, se ne moremo vedno pohvaliti, da skrbimo za svoje telo, kot si zasluži. Poleg prezaposlenosti, hitrega življenjskega sloga in kroničnega pomanjkanja časa, zaradi pomanjkanja strokovnih nasvetov in motivacije, preprosto pozabimo na oblikovanje in ohranjanje zdravih navad. A naj vas to ne skrbi. Pomoč je na dosegu roke. Pametni telefoni, kot so vrhunski Huawei Mate 50 Pro ali vsestranska modela srednjega razreda Huawei nova 10 in nova 10 SE, pomagajo, da smo osredotočeni na področja zanimanja. Obenem so osrednje naprave, na katere povezujemo funkcionalne pripomočke, kot so na primer pametne ure iz serije Huawei Watch GT 3 in brezžične slušalke Huawei FreeBuds 5i. Kot dopolnitev omenjenih naprav na sceno stopi izredna aplikacija Huawei Zdravje (Huawei Health), katere glavna in najbolj pomembna naloga je pomagati izgraditi zdrave življenjske navade in uživati v zdravem življenjskem slogu.

Ali poznate vse, kar nudi Huawei Zdravje

Večina uporabnikov naprav Huawei ima nameščeno aplikacijo Huawei Zdravje, vprašanje pa je, ali se zavedajo vseh njenih funkcij. Te na primer pomagajo izboljšati dobro počutje preko beleženja in spodbujanja opravljanja pomembnih, a tudi manj pomembnih dnevnih opravil. Najpomembnejša sta kakovostno spanje in redna telovadba, medtem ko med manj pomembna sodijo spremljanje srčnega utripa in telesne teže, opomnik za jemanje zdravil, pogostost vnosa tekočin ter merjenje ravni stresa. Vse to je zbrano v »deteljici zdravja« aplikacije Huawei Zdravje. Da bi jo lahko uporabili, je dovolj, da jo namestite na svoj pametni telefon, pri čemer ni nujno, da je ta Huaweiev. Veliko lažje pa bo, če hkrati uporabljate eno od pametnih nosljivih naprav, kot sta na primer pametni uri Huawei Watch GT 3 Pro ali Watch GT 3 SE.

Deteljica zdravja je izredno preprosta funkcija, ki jo najdete med karticami aplikacije Huawei Zdravje. Na osnovni ravni upošteva tri pomembne dejavnike: spanje, gibanje in razpoloženje. Če želite od nje več, potem si morate zastaviti cilje. Na voljo imate nadzor telesne teže, sprostitev, izboljšanje spanja, krepitev imunskega sistema, nadzor krvnega tlaka in oblikovanje ciljev po meri.

Če na primer želite okrepiti imunski sistem, potem vam aplikacija ponudi možnost, da ustvarite načrt s priporočenimi dejavnostmi. Te so: redni sprehodi, dihalne vaje, bujenje ob istih urah in zgodnejše odhajanje v posteljo, določene dnevne aktivnosti ter zadostno pitje vode. Nato, kjer je mogoče, določite cilje. Koliko korakov boste dnevno prehodili, ob kateri uri odšli v posteljo in kolikšen bo vnos tekočin. Obenem vključimo opomnik, ki na zaslonu pametnega telefona ali pametne ure prikazuje obvestila, preko katerih vas naprave spodbujajo, da dosežete zastavljene cilje. Nekatere, kot so spanje, vadbo ali število korakov bo samostojno spremljal pametni telefon ali ura, medtem ko drugi, kot sta vnos tekočin in krvnega tlaka, zahtevajo ročni vnos. Ko uspešno zaključite osnovne naloge, kot nagrado »dobite« večbarvno standardno deteljico in ob dokončanju vseh, zeleno deteljico zdravja.

Izredna tehnologija analize spanja TruSleep

Če se nameravate osredotočiti na spremljanje zdravja in telesne pripravljenosti, potem se boste zagotovo odločili za eno od pametnih ur ali zapestnic Huawei s funkcijami beleženja športnih dejavnosti, srčnega utripa in kakovosti spanja. Predvsem s spanjem imamo vse več težav zaradi stresnega okolja, čeprav se obenem zavedamo pomena kakovostnega počitka za ohranjanje zdravja in dobrega počutja. Pametna ura ni le pomočnik za spremljanje športnih dejavnosti, saj je obenem sposobna spremljanja in analize kakovosti spanja. Dovolj je, da pametno uro povežete s pametnim telefonom, na katerem je nameščena aplikacija Huawei Zdravje, in v nastavitvah omogočite funkcijo Huawei TruSleep. Od tega trenutka naprej vam bodo dosegljivi nadvse uporabni podatki, kdaj zaspite, kdaj se zbudite, trajanje faz spanja, ritem dihanja in podobno. Na ta način boste bolje razumeli spanje, obenem pa vam bodo na voljo tudi priporočila za izboljšanje. Ravno tako velja upoštevati naslednje:

  • Če čez dan spite manj kot 3 ure, bo to zabeleženo kot dremež. Ura morda ne bo zaznala dremeža, krajšega od 30 minut ali daljšega spanja, med katerim pogosto in močno premikate zapestje.
  • Pametna ura morda ne bo zaznala, da ste budni, če se ne premikate. Tedaj je smiselno, da pritisnete gumb, s tem vklopite zaslon in ji na ta način sporočite, da je spanja konec.
  • Med beleženjem spanja ura porablja energijo, zato se prepričajte, da je baterija vsaj 30-odstotno napolnjena.
  • Če na uri omogočite način »ne moti«, bo preprečila prikaz obvestil in klicev s povezanega pametnega telefon, kar bo odpravilo nepotrebne motnje, ki lahko slabo vplivajo na kakovost spanja.
  • Interval merjenja kakovosti spanja je 24 ur. Od osmih zvečer prvega dne, do osmih zvečer drugega. Če greste v posteljo prej, bo tisti čas spanja prištet dnevu prej. Podatke vedno lahko preverite na zaslonu ure ali na zaslonu pametnega telefona, ko zaženete aplikacijo Huawei Zdravja.

Ne glede na zastavljen cilj v tem letu, vas bodo naprave in aplikacije Huawei spremljale pri vaših prizadevanjih, spremljale dosežke in ohranjale visoko raven motivacije.

© Vse pravice pridržane | Tridea d.o.o., Podkraj pri Zagorju 3A, 1410 Zagorje ob Savi