Ste se že znašli v situaciji, ko ste potrebovali zdravstveni nasvet, a vaš zdravnik ni bil dosegljiv? Morda vas je skrbela povišana temperatura otroka med vikendom, ste imeli pomislek glede jemanja zdravil ali pa vas je presenetila zdravstvena težava na potovanju? Ste že kdaj imeli pomisleke glede jemanja predpisanih zdravil? Iskanje pomoči v takšnih trenutkih je lahko stresno. Skrb in strah lahko po nepotrebnem še povečate, če se znajdete v poplavi nasprotujočih si mnenj in informacij na spletu, zato je takrat najbolje, da imate dostop do zdravnika na daljavo.
Kaj vključuje zavarovanje Zdravnik 360?
-
- Neomejeno število posvetov preko video ali telefonskega klica z zdravnikom družinske medicine, pediatrom, ginekologom, psihiatrom ali psihoterapevtom.
-
- Koriščenje nasvetov, mnenj in asistenc zase ali za mladoletne otroke.
-
- Dostopnost med vikendi in prazniki ne glede na to, kje ste – doma, v pisarni ali v tujini.
-
- Organizacijo termina pri specialistu iz javne ali zasebne mreže, če vam je med posvetom na daljavo zdravnik priporočil obisk.
-
- Enostavno in hitro sklenitev po spletu.
Zavarovanje uveljavite tako, da pokličete na Zdravstveno točko, kjer vas povežejo z medicinsko sestro ali vam glede na naravo klica uredijo termin z zdravnikom oziroma strokovnjakom.
Kako poteka posvet na daljavo, preberite v intervjuju z zdravnikom, ki storitev izvaja.
Primeri uporabe zavarovanja Zdravnik 360
Svetovanje v primeru obolenja otroka
Na počitnicah v tujini je otrok dobil povišano temperaturo, ki traja dva dni, in rdeče izpuščaje po določenih predelih telesa. Na Zdravstveno točko je zavarovanec posredoval fotografije izpuščajev in v pogovoru z zdravnikom prejel nasvet o uporabi zdravil za nižanje temperature ter kreme za lajšanje srbenja. Zdravnik je svetoval tudi opazovanje stanja in obisk zdravnika v primeru poslabšanja ali enakega stanja nadaljnjih 4 dni. Z obiskom lekarne, kjer je zavarovanec kupil priporočeno, se je izognil iskanju zdravnika v tujini.
Razlaga izvidov
Zavarovanec je opravil RTG cele hrbtenice in prejel izvid rentgenologa. Ker ni dobil podrobnejše razlage, se je odločil še za posvete na daljavo. Zdravnik družinske medicine je med pogovorom na videoklicu zavarovancu pojasnil, kaj je razvidno iz RTG posnetka in izvida rentgenologa ter odgovoril na dodatna vprašanja zavarovanca.
Pomoč pri zdravstvenih težavah
Zdravnik družinske medicine je zavarovancu, ki opaža motnje v vidnem polju, svetoval obisk izbranega osebnega zdravnika, ki bo lahko opravil fizični pregled in ga po potrebi napotil k specialistu oftalmologu. V primeru suhih oči naj težavo lajša z uporabo umetnih solz, če se stanje ne poslabša, pa lahko zavarovanec počaka na termin tudi več dni.
Pomoč pri pojavu novih simptomov
Zavarovanka je opazila pokanje žilic v očesu po vrnitvi z dopusta z letalom. Ker se ji to še nikoli ni zgodilo in je v kratkem nameravala ponovno potovati z letalom, jo je zanimalo, ali je pred tem potreben obisk pri specialistu. Pred videoklicem je na Zdravstveno točko posredovala fotografije, na katerih je vidno pokanje žilic. Med pogovorom je zdravnik družinske medicine glede na simptome priporočil pregled pri oftalmologu.
Rešitev za sodoben način življenja
Morda se sprašujete, zakaj bi se po pomoč obrnili na zdravnika, ki ni vaš osebni zdravnik. Včasih so razlogi lahko logistične, časovne ali preprosto osebne narave – morda se ne počutite udobno, da bi določene težave delili s svojim zdravnikom.
Zdravnik na daljavo sicer ne postavlja diagnoze, a vas razbremeni, ko ponudi dodatno pojasnilo simptomov, prejete diagnoze ali terapije, ter vas lahko opremi za informirano odločanje o nadaljnjih korakih.
Naročnik oglasa je Zavarovalnica Triglav d.d.