Domov ZdravjeZdravo življenje Kako narediti (in obdržati) novoletno zaobljubo

Kako narediti (in obdržati) novoletno zaobljubo

5 ogledov

Ali sprejemate zaobljube ob novem letu? Znano je, da več kot polovica vseh sklepov ne uspe, vendar letos ni nujno, da so med temi tudi vaši.

Želeli bi vam postopno opisati, kako prepoznati pravo rešitev za izboljšanje kakovosti svojega življenja, ustvariti načrt, kako izpolniti svoje zaobljube, in postati del tiste majhne skupine ljudi, ki uspešno dosežejo svoj cilj in ga tudi implementirajo za prihodnje življenje.

Izberite dosegljiv cilj

Dali si boste najboljše možnosti za uspeh, če si boste zastavili cilj, ki je izvedljiv – in tudi smiseln.

Veliko teh zaobljub je neuspešnih, ker niso realistične oziroma dosegljive ter se jim odpovemo še pred koncem januarja.

In odločitev po zaobljubi je lahko napačna zaradi enega od treh glavnih razlogov:

    • Zaobljuba, ustvarjena na podlagi tega, kar vam nekdo drug (ali družba) govori, da spremenite.
    • Nejasno določena zaobljuba.
    • Nimate realističnega načrta za dosego svojega cilja

Vaši cilji morajo biti premišljeni in izvedljivi:

    1. Specificirajte zaobljubo

Vaša zaobljuba mora biti popolnoma jasna. Postavljanje konkretnega cilja je res pomembno, namesto da bi samo nejasno rekli ‘Želim shujšati’. Želite imeti cilj: Koliko teže želite izgubiti in v kakšnem časovnem intervalu? ” Dva kilograma v naslednjem mesecu – to bo bolj učinkovito.”
Potrebno je vedeti, da bo potrebno spremeniti način življenja, da ne dobite nazaj izgubljenih kilogramov. Imejte redne obroke, saj med tem, ko nimaš obroka prej napadeš sladkarije in nezdravo hrano. Vsak dan pojdite vsaj za 15 minut v gozd, poleg tega poskrbite za rekreacijo, saj se tako po naših žilah požene limfa, poveča se krvni obtok in mi smo avtomatsko bolje razpoloženi, poleg tega pa po vadbi izbiramo bolj zdravo hrano.

    1. Cilj naj bo merljiv

To se morda zdi očitno, če je vaš cilj povezan s telesno pripravljenostjo ali hujšanjem, vendar je pomembno tudi, če poskušate nekaj zmanjšati. Če si na primer želite prenehati gristi nohte, čez čas fotografirajte svoje nohte, da boste lahko spremljali svoj napredek pri ponovni rasti nohtov. Tako, kot se pri izgubi kilogramov redno tehtajte. Beleženje napredka v dnevnik ali ustvarjanje zapiskov v telefonu ali v aplikaciji, zasnovani za pomoč pri spremljanju vedenja, lahko okrepi napredek, ne glede na to, kakšna je vaša rešitev.

    1. Cilj naj bo dosegljiv

To ne pomeni, da ne morete imeti velikih ciljev. Toda poskus, da bi prehitro naredili prevelik korak, vas lahko razočara ali vpliva na druga področja vašega življenja do te mere, da vaša odločitev prevzame nadzor nad vašim življenjem – in tako vi kot vaši prijatelji in družina potrpite.

Torej, na primer, odločitev, da boste prihranili dovolj denarja za upokojitev čez pet let, ko ste stari 30 let, verjetno ni realistična, lahko pa prihranite dodatnih 100 eur na mesec. (In če je to enostavno, lahko to številko povečate na dodatnih 200, 300 ali 400 eur na mesec).

Tako si realno postavite tudi cilje pri izgubi teže, začnete lahko s tem, da določite, da se boste na teden gibali 1 uro več in to povečujete iz tedna v teden, kar se bo posledično poznalo tudi na lažjem doseganju cilja, to je izguba teže.

    1. Cilj naj bo relavanten, pomemben

Ali je to cilj, ki vam je res pomemben, in ali ga dosegate iz pravih razlogov? Če to storite zaradi nezadovoljstva s samim seboj, kakega obžalovanja ali močne strasti v tistem trenutku, običajno ne traja dolgo. Tem ciljem se hitro odpoveste. Toda če vzpostavite proces, v katerem bolj razmišljate o tem, kaj je dobro za vas, spreminjate strukturo svojega življenja, v svoje življenje privabljate ljudi, ki bodo okrepili to odločitev, potem mislimo, da vam uspeh ne uide.

    1. Cilj naj bo časovno opredeljen

Tako kot mora biti zaobljuba »dosegljiva« mora biti tudi časovnica za dosego cilja realistična. To pomeni, da si daste dovolj časa, da to storite, z veliko manjšimi vmesnimi cilji, postavljenimi na poti. Osredotočite se na te majhne zmage, da boste lahko postopoma napredovali.

    1. Praznujte male zmage

Nagradimo se in praznujmo , ker smo nekaj dosegli , zatorej naj bodo vmesni cilj dostopni in izvedljivi. Te zmage naj bodo motivacija za vztrajanje ob momentih, ko nam popusti volja, fokusiramo se vedno na dober občutek ob izpolnjenem cilju.

    1. Vzemite si čas

In še najpomembneje, jutro začnite tako, da se za par minut posvetite sebi. Takoj ko vstanete, se za nekaj minut sproščeno usedite, zaprite oči, ter se najprej zahvalite za dan, ki vas čaka. Potem si v mislih predstavljajte, da ste želeni cilj dosegli, saj rabiš želeni cilj najprej oblikovati mentalno, kar je dobro podkrepiti z vizualizacijo (probajte začutiti svoje občutke in se popolnoma vživeti v njih). S tem privabimo energijo v naše energetsko telo, ki bo pomagala uresničiti vaš cilj.

Za zdravo doseganje ciljev – nasveti Ekolife nature:

– kadar je doseganje ciljev stresno, uživajte Ekolife natura C+D+Cink. S čimer bomo okrepili imunski sistem. če uživaš dovolj vitamina C porabiš do 25% več maščob kot ljudje z nizkim uživanjem vitamina C, kar bo vsekakor pomagalo pri izgubi telesne teže.

– Če želite shujšati, vam svetujemo uživanje liposomskega glutationa v kapsulah, saj so v maščobnem tkivu shranjeni toksini, ki se pri zgubljanju maščobe, sproščajo v telo. Glutation je odličen pri razstrupljanju, svetujemo ga tudi vsem kronično utrujenim in izčrpanim ljudem, za vse, ki so dnevno izpostavljeni stresnim situacijam, ob nezdravem prehranjevanju in ob rednem jemanju zdravil.

– da pol ure pred aktivnostjo (hitra hoja, tek, vrtnarjenje, igra z otroki, pospravljanje) vzamete Ekolife natura liposomski L-karnitin 3000
Naloga L-karnitina je, da večino maščob, ki jih zaužijemo s hrano, ponese v tisti del celice, ki je zadolžen za pretvorbo maščobe v energijo. Šele tam se namreč maščoba porabi za energijo in brez L-karnitina večine maščobe, ki jo dobimo s prehrano, ne bi mogli porabiti za energijo, temveč bi se skladiščila v našem telesu. Več, kot imamo karnitina, bolj bomo porabljali maščobe in manj se nam bodo skladiščile v telesu. Hkrati nam bo učinkovito pomagal, ko bomo povečevali obremenitve svojih mišic in ne bomo čutili toliko utrujenosti kot bi brez karnitina.

uživanje ekološke alge Chlorella. Chlorella vsebuje veliko vitaminov in mineralov, ter klorofil, ki ustvarja hemoglobin, ki nam dovaja energijo in prenaša kisik po telesu ter hkrati razstruplja telo. 

 

© Vse pravice pridržane | Tridea d.o.o., Podkraj pri Zagorju 3A, 1410 Zagorje ob Savi