7.8 C
Ljubljana
petek, 23 februarja, 2024
0,00 EUR

V košarici ni izdelkov.

Po spremembi imena prizadevanja za vzdržno rast

Novo ime Petal Ads za storitev Huawei Ads odraža razvoj Huaweieve platforme kot vodilne in trajnostno naravnane rešitve mobilnega oglaševanja. Poteza oznanjuje novi mejnik, saj je od uvedbe v letu 2020 zabeležila 9-kratno povečanje mreže oglaševalcev in 4-kratno povečanje mreže založnikov.

Huawei pričakuje, da bo Petal Ads v letu 2023 zabeležil enako rast, po zaslugi konkurenčnih cen in izkoriščanja ekskluzivnih virov. Platforma bo še naprej delovala v medsebojno povezanem ekosistemu 730 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov naprav Huawei z velikim poudarkom na kontekstualno in z umetno inteligenco podprto ciljano oglaševanje.

Huawei verjame v dolgoročno partnersko rast svoje oglasne platforme, zato bo letos več naporov usmeril v zagotavljanje varnosti in transparentnosti.

Preimenovanje blagovne znamke nakazuje razvoj oglaševalske platforme, ki upošteva spreminjanje navad uporabnikov na vseh napravah. Ne le na napravah Huawei. Poleg upoštevanja podatkovnega toka, ki ga ustavijo uporabniki naprav Huawei, to pomeni širjenje in doseganje podatkov tretjih oseb. Kar je ključni dejavnik, zakaj platforma vsak dan zabeleži štiri milijarde zahtev za prikaz oglasov. 

Tako kot vse storitve s krovnim imenom Petal, tudi Petal Ads v središče razvoja postavlja inovacije. Iskalnik Petal Search, zemljevidi Petal Maps in urejevalnik videa Petal Clip, so v zadnjih letih izkoristili napredek z umetno inteligenco podprtega iskanja, lokacijskih storitev in orodij za ustvarjalno urejanje, da bi uporabnikom na evropskih trgih zagotovili več izbire in več možnosti.

Zagotavljanje trajnosti v digitalnem oglaševanju je pomemben cilj oglaševalske platforme Petal Ads. Huawei zato veliko pozornosti namenja zmanjševanju zakasnitev in izboljšanju učinkovitosti z uporabo novih tehnologij, kot so na primer omrežja pete generacije (5G), v skladu s trajnostnimi zavezami oglaševalske industrije. Na ta način želijo oblikovati ekosistem, v katerem bosta prihodek in trajnost stopala z roko v roki.

»Preimenovanje v Petal Ads predstavlja novo obdobje v oglaševanju na pametnih napravah, saj natančneje odraža sodelovanje in večkanalnost naše platforme, njeno trajnostno naravnanost ter spreminjajoče navade uporabnikov,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe. »Tehnične inovacije na področju velikih podatkov, obogatene resničnosti (AR) in strojnega učenja oglaševalcem nudijo zmogljiva orodja, s katerimi lahko varno in zanesljivo dosežejo in nagovorijo občinstvo na različnih napravah. Naš cilj je združiti vse elemente oglaševalskega ekosistema v celovito, nenasičeno in uspešno platformo, tako da bodo lahko vse naše stranke izkoristile izjemne oglaševalske izkušnje na pametnih napravah. Ne glede na to, kje na svetu so«.

Osnovna načela, ki usmerjajo razvoj Petal Ads so sledeče. Zaupanje. Oblikovanje oglaševalske izkušnje, ki ustreza potrebam strankam ob sočasnem zagotavljanju učinkovitih rezultatov za partnerje. Inovacije. Združevanje zmogljivosti strojne opreme z algoritmi umetne inteligence in tehnologijami v oblaku. In kot zadnje. Rast. Ob osredotočanju na priložnosti za monetizacijo in na trajnostne oglaševalske rešitve.

Petal Ads sodeluje z več kot 60 certificiranimi agencijami po vsem svetu. Ime Petal je obenem postalo sinonim izrednih storitev, ki so naložene na vse pametne naprave Huawei, kot so na primer pametni telefoni Huawei Mate 50 Pro, nova 10 in nova SE.

Povezani članki

Zadnji članki

PRISTNI OKUSI EVROPE – ŠTAJERSKO PREKMURSKO BUČNO OLJE

Spoznajte kulinarični navdih narave – Pristni okusi Evrope Slovenija je po običajih in tradiciji zelo raznolika dežela, kar se odraža tudi v bogati gastronomski dediščini...

Od kopilota na kolesu do samostojnega kolesarja

Kaj je lepšega od pustolovščin na dveh kolesih? Morda le še to, da lahko s pomočjo kolesarjenja izkušnjo odkrivanja sveta delite še z vašim...

Sanjate o preteku maratona? To je pot do cilja!

Tek je osvojil srca mnogih. Privlači s svojo enostavnostjo in dostopnostjo, hkrati pa nudi obilo koristi za zdravje. Za marsikaterega tekača pa je vrhunec...

Pomemben gradnik našega telesa

Sara Sočan Beljakovine ali proteini so zelo pogosto del našega besednjaka, vendar navadno vemo le to, da jih naše telo potrebuje za svoje nemoteno delovanje....

Nasveti za sijočo in mladostno polt po 30. letu starosti

Zagotovo ste že slišali pregovor, da so trideseta leta nova dvajseta. In čeprav je to lahko res, pa je dejstvo, da se naša koža...

Kolagen – Odkrijte skrivnost neoviranega gibanja brez bolečin

V hitrem ritmu sodobnega življenja je skrb za naše telo pogosto postavljena na stranski tir. A eno je gotovo: ohranjanje naše osnovne mobilnosti je...

Če kruhek pade ti na tla…

Darjan Lapanje  Ko govorimo o prehrani, nikakor ne moremo mimo tistega osnovnega živila, ki že dolga stoletja velja za najpomembnejši del prehrane po vsem svetu....

Zimska oda radosti. Letos žal drugače.

Smučanje ni le šport, ampak prava poezija gibanja. Drsite po snežni belini, zarisujete elegantne loke in se prepuščate ritmu smuči, ki se ubrano zlivajo...

Teden dni do čistega in brezskrbnega doma

Vas ob misli na spomladansko čiščenje stisne ob srcu? Ne obupajte! Čeprav se zdi naloga obsežna, jo lahko z nekaj preprostimi nasveti opravite hitreje...

Zaupljiv odnos z zdravniki je temelj zdravja vaših otrok

Cepljenje proti HPV je varen in učinkovit način za zaščito otrok in mladostnikov pred okužbo s HPV, ki lahko vodi do več vrst raka...